Dowiedz się
więcej
Prześlemy Ci szczegółową ofertę
na Twój adres e-mail.
Programmatic to model automatycznego zakupu powierzchni reklamowej w internecie w celu wyświetlenia reklamy określonej wcześniej grupie osób. Programmatic pozwala na wyświetlanie właściwych kreacji właściwym odbiorcom, co zwiększa skuteczność reklamy internetowej.
Precyzyjna selekcja użytkowników oparta jest, między innymi, na ich prawdziwych zainteresowaniach (nie tylko deklarowanych), cechach demograficznych, aktywności w wyszukiwarkach, odwiedzanych stronach internetowych, zakupach dokonanych w internecie,
i innych…
Programmatic umożliwia prowadzenie kampanii zasięgowych lub efektywnościowych, w oparciu o wybrane grupy docelowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, takich jak np. geotargetowanie. Ważna funkcjonalność tego modelu to jednoczesna obsługa wielu kreacji i wielu urządzeń docelowych, w ramach jednej kampanii.
PROGRAMMATIC.
źródło: www.interaktywnie.com, dane za 2016 rok
Reklama na stronach internetowych.
Reklama w materiałach wideo.
Reklama na urządzeniach przenośnych.
Reklama w mediach społecznościowych.
Reklama, która ma postać elementów graficznych w różnych formatach:
Reklama
na portalach
internetowych.
Reklama w postaci grafiki lub filmów reklamowych emitowana,
na kilka sposobów, w internetowych materiałach wideo:
Reklama
w materiałach
wideo.
Format reklamy graficznej lub wideo jest dopasowany do charakterystyki
urządzeń przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony czy tablety.
Sposób wyświetlania i obsługi urządzeń mobilnych stwarza szeroki wachlarz rozwiązań technologicznych, możliwych do zastosowania w wybranym formacie reklamy.
Reklama
na urządzeniach
przenośnych.
Social Media
Reklama graficzna lub wideo w najpopularniejszych serwisach
społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube, czy Instagram.
W celu wykorzystania pełni potencjału, jaki niesie ze sobą popularność i zasięg mediów społecznościowych, konieczne jest odpowiednie przygotowanie zarówno formatu, jak i treści reklam.
Pytania? Napisz
Reklama
w mediach
społecznościowych.