DigitalHouse

Oferta

Programmatic to model automatycznego zakupu powierzchni reklamowej w internecie w celu wyświetlenia reklamy określonej wcześniej grupie osób. Programmatic pozwala na wyświetlanie właściwych kreacji właściwym odbiorcom, co zwiększa skuteczność reklamy internetowej.

 

Precyzyjna selekcja użytkowników oparta jest, między innymi, na ich prawdziwych zainteresowaniach (nie tylko deklarowanych), cechach demograficznych, aktywności w wyszukiwarkach, odwiedzanych stronach internetowych, zakupach dokonanych w internecie,
i innych…

 

Programmatic umożliwia prowadzenie kampanii zasięgowych lub efektywnościowych, w oparciu o wybrane grupy docelowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, takich jak np. geotargetowanie. Ważna funkcjonalność tego modelu to jednoczesna obsługa wielu kreacji i wielu urządzeń docelowych, w ramach jednej kampanii.

PROGRAMMATIC. 

  • 70% reklamy display kupuje się w modelu programmatic w USA
  • 12% reklamy display kupuje się w modelu programmatic w Polsce

źródło: www.interaktywnie.com, dane za 2016 rok

Display

Display

Reklama na stronach internetowych.

Zobacz ofertę

Wideo

Wideo

Reklama w materiałach wideo.

Zobacz ofertę

Mobile

Mobile

Reklama na urządzeniach przenośnych.

Zobacz ofertę

Social Media

Social Media

Reklama w mediach społecznościowych.

Zobacz ofertę

Display

Reklama, która ma postać elementów graficznych w różnych formatach:

  • klasyczne banery, kwadratowe lub prostokątne,
  • banery wzbogacone o rich media (wideo, dźwięk, gra lub inna interakacja),
  • dodatkowe warstwy lub okna typu pop-up lub pop-under.

Pytania? Napisz

Reklama
na portalach
internetowych.

Wideo

Reklama w postaci grafiki lub filmów reklamowych emitowana,
na kilka sposobów, w internetowych materiałach wideo:

  • reklama przed wyświetleniem materiału,
  • reklama w trakcie wyświetlania materiału,
  • reklama po wyświetleniu materiału.

Pytania? Napisz

 

Reklama
w materiałach
wideo.

Mobile

Format reklamy graficznej lub wideo jest dopasowany do charakterystyki
urządzeń przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony czy tablety.

Sposób wyświetlania i obsługi urządzeń mobilnych stwarza szeroki wachlarz rozwiązań technologicznych, możliwych do zastosowania w wybranym formacie reklamy.

Pytania? Napisz

 

Reklama
na urządzeniach
przenośnych.

Social Media

Reklama graficzna lub wideo w najpopularniejszych serwisach
społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube, czy Instagram.

W celu wykorzystania pełni potencjału, jaki niesie ze sobą popularność i zasięg mediów społecznościowych, konieczne jest odpowiednie przygotowanie zarówno formatu, jak i treści reklam.

Pytania? Napisz

 

Reklama
w mediach
społecznościowych.

Realizacje

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.